Każdy z nas zna bańki mydlane dla dzieci. 

Woda, odrobina dobrego płynu i narzędzie do wydmuchiwania kolorowych, delikatnych kul wystarczą (np. słomka), aby zorganizować fantastyczną zabawę. 

Te niepozorne bańki mydlane posłużyły klasie 1a jako narzędzie edukacyjne: utrwalona została pisownia literki ń w słowie bańki.
A eksperymenty takie jak bańka w bańce, piramida baniek i próby łapania baniek sprawiły, że uczniowie z klasy 1a na chwilę zamienili się w prawdziwych naukowców 
, a klasa, w której na co dzień się uczymy – w laboratorium



Zrobiliśmy bańkę w bańce – to fantastyczny sposób na naukę koordynacji ruchowej, skupienia, ostrożności,
no i przede wszystkim – anielskiej cierpliwości.
Sami zobaczcie 








Żeby robić bańki, trzeba mieć z czego! 

Dlatego uczniowie kl. 1a przedstawiają:



Do szklanki wody dodaj 1-2 łyżki płynu do mycia naczyń i łyżkę cukru. Wymieszaj dobrze wszystkie składniki i gotowe.

Kilka dobrych rad:



Dobra zabawa gwarantowana


